Monday, May 9, 2011

Bagaimana untuk melabur dalam unit trust di public mutual

Saya baru sahaja menerima satu email daripada seorang kawan dan menanyakan cara bagaimana cara untuk melabur dalam unit trust di public mutual melalui tunai. Bolehkah beliau terus ke bank?

Jawapan saya ialah anda boleh untuk melabur dalam unit trust dengan terus mengunjungi bank yang berkenaan kerana ada kemudahan di situ.

Walau bagaimanapun, saya lebih galakkan anda dan juga para pengunjung yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang cara bagaimana untuk melabur di dalam unit trust supaya menghubungi saya di talian 019-9565229 (fiza) untuk kita berjumpa terutama bagi yang tinggal di sekitar terengganu.

Ini kerana saya sendiri akan berpeluang untuk menerangkan lebih lanjut tentang unit trust, dana yang sesuai serta apa yang boleh pelaburan unit trust ini boleh berikan untuk anda dalam membantu anda mencapai matlamat kewangan. Anda tidak perlu khuatir kerana perkhidmatan yang saya berikan ini adalah percuma.

Sebenarnya untuk melabur dalam unit trust di public mutual ini terdapat dua pilihan iaitu sama ada melalui kaedah pelaburan melalui tunai atau daripada KWSP anda. Jika melalui tunai, ada borang ynag tertentu perlu diisi dan melalui perjumpaan secara peribadi, maklumat lanjut akan saya terangkan berdasarkan matlamat pelaburan anda.

Jika pelaburan menggunakan KWSP, anda digalakkan untuk mendapatkan baki terkini akaun 1 KWSP anda bagi memudahkan penerangan kelak.

Walau apa pun pilihan anda, saya di sini bersedia untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik dalam menawarkan peluang pelaburan unit trust di public mutual. Jadikan wang bekerja untuk anda adalah matlamat kami di public mutual!

No comments:

Post a Comment